Americké autá sa už takmer nepredávajú, lebo designeri zabudli, ako sa navrhuje americký sen. Čo na tom, keď si kúpite auto dnes alebo o pol roka, autá už nie sú krásne. A preto ma americký automobilový priemysel take problémy-žiadny design, žiadna túžba. (pre Vanity Fair, február 1992)
Pre módu je zaujímavá len minúta a budúcnosť existuje, aby mohla byť zničená. Keby všetci robili všetko s úctou, nikam by sme sa nedostali.
Nemám rád štandartnú krásu - bez zvláštnosti žiadna krása nie je.
iPod celkom zmenil spôsob, akým ľudia pristupujú k hudbe.
Držanie diéty je jediná hra, ktorú vyhrajete, keď o niečo prídete.
Ľudia, ktorí hovoria, že včerajšok bol lepší ako dnešok, úplne znehodnocujú svoju existenciu.
Na fotkách mám rád to, že zachytia okamih, ktorý je navždy preč, torý sa nedá zopakovať.